20 Eylül 2013 Cuma

Vira Bismillah!

Bu bloğuma ilk post'umu gönderiyorum nihayet. Henüz hiçbir düzenlemeyi yapmadım. Yola koyulmak, dökülmek istiyorum. Hemen. İçinizde "Allah utandırmasın" diyecekler olursa, demesinler, tutsunlar kendilerini. Zira o cümle öbeğinden hiç haz etmem. Sanki iyi bir dilekten ziyade, bir küçümseme ünlemi gibi gelir. Siz de bir düşünün, bana hak vereceksiniz...

Eşimle evlendiğimizin ilk haftasında, eşim bir akşam elinde bir buket çiçek, bir de şampanyayla gelmişti. Çiçek buketinin üstündeki yazıda "vira bismillah" yazıyordu. Evet, o bir romantik :) ben de öyleyim. O yüzden, bu ilk post'umu, maymun iştahlılığıma bakmadan beni her girişimimde destekleyen eşime armağan ediyorum. Sıradaki şarkı da ona gelsin: Leonard Cohen / dance me to the end of life.

Başladım. Vira Bismillah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder